Reserveren

 

U kunt reserveren via e-mail, website (onderstaand formulier) of telefoon. Op vrijdag en zaterdag werken we met zittingen van twee en een half uur met de volgende aankomsttijden: 17.00/17.15/17.30 en 17.45 uur. Lekker lang natafelen? Dat kan bij een reservering vanaf 19.30 uur. Deze zittingen houden we aan om de gasten zo veel mogelijk te spreiden in verband met de Corona maatregelen. Reserveer dus op tijd als u zeker wilt zijn van een plekje.

Wilt u kreeft eten? Geef dit dan aan bij uw reservering, dit bereiden wij alleen op aanvraag.

Voor de liefhebbers is er de weekend starter: oesterborrel op vrijdag. Alle Fines de Claires voor € 1,- per stuk.

Tijdens uw gehele restaurantbezoek houden we ons aan de anderhalvemeter-restricties en zijn er extra hygiënemaatregelen van kracht. Aan tafel leggen we de ‘spelregels’ van de avond uit. Voor een terrasbezoek hoeft u niet te reserveren. Wel vragen we om per huishouden de contactgegevens te noteren.

Wij vernemen graag dieetwensen en/of allergieën in de reservering, zodat we onze service kunnen aanpassen op jullie wensen. 

Spontaan komen eten? Als er plaats is, bent u altijd welkom!

Cadeaubon

 

Iemand verrassen met een smaakvol cadeau? Kies dan voor de Nelis dinercheque. Verkrijgbaar bij Nelis voor ieder gewenst bedrag.

Nelis Restaurant & Bar
Kelfkensbos 22
6511 TA Nijmegen

Wilt u de voucher per post of e-mail ontvangen? Stuur dan een bericht naar  met uw gegevens en het gewenst bedrag naar info@nelisnijmegen.nl. Wij sturen dan een betaalverzoek en de (digitale) cadeaubon op.

Vacature medewerker bediening

 

Wil jij de uitdaging met ons aan om Nelis op een nóg hoger niveau te tillen?

Wij werken met enthousiasme en passie. Een creatieve keuken en een persoonlijke, open sfeer. En dat alles voor een eerlijke prijs. Op het menu staat “voor elk wat wils”: seafood, vleesgerechten en vegetarische specialiteiten. Uiteraard hoort hier een mooie wijn of lekker (speciaal)biertje bij. Eten bij Nelis betekent een complete ervaring, een smaakvol avondje uit!

Beleef je plezier in het verlenen van een gastgerichte service? Ben jij dé persoon als het gaat om hospitality en ben je leergierig? Wij zoeken een enthousiaste en gastvrije medewerker bediening met een flexibele instelling. Tevreden gasten staan bij jou op nummer één. Snelheid en service zijn jouw motto. Als jij lekker wilt knallen in de horeca, in een informele sfeer, dan ben je bij Nelis aan het goede adres.

Voor wat, hoort wat. Bij ons werk je in een enthousiast, gedreven en dynamisch team. Wij bieden jou:
• Afwisselende baan in een creatief restaurant;
• Uren in overleg (1, 2 of 3 dagen in de week);
• Werktijden in overleg;
• Gezellig team, waarbij gepassioneerd werken en flexibiliteit belangrijk zijn;
• Goed salaris (+ fooi) en persoonlijke ontwikkeling;
• Goede begeleiding ‘on the job’.

Dit breng je mee:
• Gastgerichtheid zit in jouw DNA;
• Proactieve houding;
• Je bent gemotiveerd en flexibel;
• Ervaring is een pré;
• Je hebt goede communicatieve en sociale vaardigheden;
• Je hebt een goed inlevingsvermogen.

Heb je interesse en wil jij ons team komen versterken? Wacht dan niet langer en stuur je cv & motivatie naar Nelis Restaurant & Bar t.a.v. Joris Cornelis (info@nelisnijmegen.nl) en wie weet sta jij binnenkort bij ons in de bediening!

Openingstijden

 

Maandag en dinsdag gesloten

Woensdag, donderdag en zondag geopend van 17.00 tot circa 23.00 uur

Vrijdag en zaterdag geopend van 17.00 tot circa 0.00 uur.

Take away: woensdag tot en met zondag van 17.00 tot 20.00 uur

Parkeren

 

Parkeren kan bij Nelis voor de deur in parkeergarage Kelfkensbos. Vanaf 18.00 uur kan dit voor maar € 0,50 per uur. Dagtarief 08-18 uur: € 2,80 per uur
Avond/nacht-tarief 18-08 uur: € 0,50 per uur

Nelis & Coronavirus: de ‘spelregels’

 

U kunt van woensdag tot en met zondag (17.00-20.00 uur) gebruik maken van onze ophaalservice. Ons restaurant is geopend vanaf 17.00 uur. Uiteraard voeren we alles uit conform de richtlijnen van de RIVM. Wij hebben alle ruimte in de keuken om veilig te kunnen werken. De gezondheid en veiligheid van u en onze medewerkers staan te allen tijde voorop.

  • Wij zorgen dat iedereen anderhalve meter afstand tot elkaar kan houden. Dat geldt zowel binnen als buiten. 
  • Wij handhaven met deurbeleid en toezicht op naleving van de regels.
  • Wij zijn extra alert op de regels van sociale hygiëne in relatie tot waarborgen van de anderhalve meter.
  • Wij zorgen voor maximale bedrijfshygiëne, vooral in de keuken, sanitaire voorzieningen en de kassa- en pinterminals.
  • Wij reinigen tafels, stoelen en menukaarten grondig als gasten ons restaurant hebben verlaten.
  • Wij instrueren de medewerkers over de hygiënische maatregelen (bijvoorbeeld handen wassen) die zij in acht moeten nemen en voorzie ze van hygiënische hulpmiddelen.
  • Bij ontvangst vindt er een controlegesprek plaats om in te schatten of er gezondheidsrisico’s zijn. Zo ja, dan moet de toegang geweigerd worden.
  • Per huishouden vragen we om de contactgegevens.
  • Wij brengen markeringen aan om te voorkomen dat (groepen van) gasten die even moeten wachten binnen een afstand van anderhalve meter van elkaar komen te staan.
  • Wij laten alle gasten bij binnenkomst de handen wassen met een desinfecterende handgel.
  • Wij zorgen voor minimaal anderhalve meter afstand tussen de tafels.
  • Meer dan twee personen aan één tafel zijn uitsluitend toegestaan als dit personen betreft die een gezamenlijke huishouding vormen.
  • Bij het afrekenen maken wij zoveel mogelijk gebruik van contactloze middelen als pin of creditcard.
  • Smart distancing is op de werkplek het uitgangspunt.
  • Werkoppervlakten worden ieder uur gereinigd.
  • Gasten mogen alleen maar zitten op ons terras.

Wij danken iedereen voor de steun en de positieve reacties die we de laatste maanden hebben mogen ontvangen. We kunnen niet wachten om jullie te verwelkomen in ons restaurant op het mooiste plekje van Nijmegen en de persoonlijke gastvrijheid, kwaliteit en service aan te bieden zoals wij dat bij Nelis graag willen.